Kreativ Inspirasjon

Speil, speil på veggen der...

Ja, så er vi hjemme igjen etter en deilig langhelg inne i byen til mamma og Far.

På sin tur til Danmark hadde Far fått i oppdrag av meg å finne et gammelt sprossevindu, som jeg hadde tenkt å male og sette inn et speil i.

Da vi kom om fredagen stod dette vakre vinduet å ventet på meg!!!
Han hadde funnet et som var ti-tusen ganger flottere enn det jeg hadde bestilt. Pluss at det allerede var ferdig malt og isatt speil.

Er det ikke vakkert?!?

Men Far hadde flere nyheter...

I sin yrkeskariere har Far hatt 5 forskjellige antikkvitetsforettninger i København. Nå er han jo pensjonist. Men han er overhode ikke typen til å sitte i en gyngestol og tvinne tommeltotter...
;-)
Salget av våre hyller og tallerkenhyller går strykende, men han har lenge lekt med tanken om å ha et lite lokale hvor man har muligheten for å komme å se de "live". Og kanskje også ha andre modeller å by på.

Nyheten var at han har fått i et lite lokale på Møllenberg.
I dag var jeg med å se det, OG DET ER PERFEKT!!!
Så om alt går som planlagt tar vi over leien 1. desember.
Jeg gleder meg så, og det klør i fingrene med å sette igang.
Så her er det bare å følge med, for det blir nok en del planlegging og bilder på bloggen etterhvert.
Høres det ikke spennende ut?