Kreativ Inspirasjon

Pute

Jeg holder jo på litt om dagen.

Men det må jo sies, at dette er ikke vanlig kotyme...
Det er for å ha litt å pynte med i butikken.

Vi kan jo ikke ha bare møbler...

For vi liker at det er litt hjemmekoselig,
Og tanken er å sette sammen små miljøer,
så kunden kan se det for seg hjemme hos seg selv.
Pluss at det skal være en koselig og hyggelig atmosfære i butikken.
Og om noen vil kjøpe det jeg lager,
-ja , da blir jeg ekstra glad!!!

Så en pute med vitage-motiv ble produsert i helgen.

Nå holder jeg på å pakke "handmade" ting i kasser,

for å ta med inn til byen i morgen.
Vaskebøtten er allerede plassert bak i bilen.
Så morgendagen blir nok travel,
men også koselig,
for jeg elsker å pynte og sette i stand.
;-)

PS! Jeg har fått utfordring fra flere,
men akkurat nå strekker ikke tiden til for å ta den,
men jeg kommer tilbake til den, når jeg har bedre tid.
Ikke glemt, bare gjemt
;-)