Kreativ Inspirasjon

Handmade

Til våren skal min mellomste prins sin klasse på tur.Det er desverre ikke så mye i klassekassen, så derfor har en liten komite nå satt igang tiltak for å få inn litt "grunker".

På mandag var det foreldremøte med innsamling av smågaver som skal brukes til åresalg.
Jeg oppdaget at det er mye man har gjemt i skapet.
(Jeg har et lite hobbyskap hvor jeg legge småting jeg kommer over, og som kan være kjekke å ha til gaver ol.)
Esker med tegnestifter, småbiler, bamse +++
Jeg lagde også to småpakker, med lys, pyntet fyrstikkeske og kongle, innpakket i cellofan.

Men man ville også gjerne ha litt større gaver til loddsalg utenom.
Så det kom forslag om å spørre banken og butikken om bidrag.
Så da tenkte jeg at en pute med RBK-logo kanskje kunne være noe...
(-Det er en stor fotballgjeng i klassen)

Min mellomste prins ble hvertfall fornøyd.
(Jada, jeg laget en til han i samme slengen...)
Så får jeg bare håpe komiteén også setter pris på den.

Og at klassen får inn masse penger på åresalget, loddsalget og kakesalget.
Dette blir spennende.
Det er kl 18 i Idrettsbygget det skjer i kveld!!!

PS! Takk for alle god-bedring-ønsker! De hjalp, for jeg er blitt bedre. Lørdag og bloggtreff: Heer I come!!! ;-)