Kreativ Inspirasjon

Og vinneren er...

I går var vi inne hos mamma for å si farvel til våre danske venner.Vemodig at de reiser, men forhåpentligvis ser vi dem snart igjen.

Mamma hadde dekket et aldeles nydelig bord, med spekkemat og ost & kjeks.

Dette håndlagde keramikk-servise begynte hun å samle på da jeg var liten. Jeg syns fremdeles det er nydelig.

På en gammel fjøl dekorerte hun maten. Flott og delikat. -Måtte jo bare ta bilde og dele med dere ;-)

En fjøl til, som er skåret ut som en elg. Ekte norsk for våre danske venner vet du. ;-)

Så over til noe helt annet...

Jeg hadde jubileum på 50 000 besøkende. Kjempegøy!
Men det som er enda mere utrolig er at 75 stk skrev seg opp under kommentarer!!!
Helt fantastisk!!! Aldri hatt så mange kommentarer jeg!

Over til vinneren...
Trommevirvel!!!!!

Det ble:

Nr 2, Mie
Nr 10, Anitas Hus
Nr 30, Himmelblaa
Nr 53, H@rmoni
Og sist men ikke minst den siste som kommenterte:
Nr 75, Hvit rose

Gratulere til dere alle!!!
Send meg dere´s adresser på:
termoen@loqal.no