Kreativ Inspirasjon

Kos og interiørblader...

Min kjære var å leide film her på Narvesen, torsdag, og kom hjem med spørsmålet: "Si meg, hvor mye interiørblader kjøper du egentlig...?"

For mens han hadde betalt for leiefilmen, kunne damene på kiosken fortelle ham at han måtte gi beskjed hjemme til meg, at nå var bladene "mine" kommet!

Ja, vi bor på et lite sted, MEN jeg kjøper nok en del interiørblader. Må nok bare inrømme det!

Og det værste er det at da min kjære overbringte beskjeden fikk jeg helt abstinenser...
Følte jo bare SÅ for å dra på Narvesen og kjøpe blad!!!
Men på onsdag slo jeg lilletåen min noe sinsykt her, ja trodde nesten den var brekt, så tåen er nå dobbelt størrelse, og blå og fin. Så jeg får ikke på meg sko for tiden, og min kjære må ut og gjøre alle æren. Og han ville IKKE ut å kjøpe enda flere blader til meg! Han syns vel jeg kjøper nok...
Men i løpet av dagen kan det jo hende jeg klarer å lirke på meg et par sko...

God fredag til dere alle skjønne damer fra meg!!!