Kreativ Inspirasjon

Hjerter...

(Foto: Panduro)

For en tid tilbake kjøpte jeg litt Hobby Clay hos Panduro.
I går fikk jeg lyst til å ta den fram og "pusle" litt sammen med minste prinsen.

Vi lagde masse hjerter.
Først prøvde vi å skjære de ut med frihånd, men etterhvert fant vi ut at det var mye enklere og penere å bruke kakeutstansere.

Slike hjerter kan jo brukes til så mangt...
Som pynt på gaver, som til/fra lapp, dekorasjon på en dør, til pynt på lys, stemple et ordtak på, + + + +
Her har jeg brukt det som dekor på en pakke. :-)

Her har jeg brukt det til pynt på lys, med bånd.

Dette er vaniljelys fra Ikea. De lukter såååååååå godt!

Og her har jeg brukt det som pynt, sammen med en til/fra lapp, på et stort kremmerhus.

Kremmerhuset er laget av to noteark i A4 format, som er festet sammen, og rullet til et kremmerhus.
Så klippet jeg kanten rett og satt på en innerkant i hvitt papir.
Som pynt øverst har jeg limt på et brett fløyelsbånd og et tynnere møbelbånd, begge i sort.
Det brede fløyelsbåndet er også brukt som hank.
Hjertet og merkelappen er festet rundt med et hvitt og lys-grått silkebånd.

Så er det bare å fylle det med det hjertet begjærer...
Lavendel, stearinlys, godterier eller ...

(PS! I det nyeste nr. av Bolig Pluss er det en repotasje fra Goa´s hjem, i Sverige. Hun har bloggen Hvitur Lakkris. Nydelig hjem og nydelig blogg. Stikk innom å se!)