Kreativ Inspirasjon

Nye puter

Jeg er så lei av å plages...
Symaskinen er ikke min bestevenn for tiden, så nå har jeg enda en gang levert den inn.
Så får vi se hva det blir til.
Jeg drømmer jo om en sånn fantastisk maskin som kan brodere, til en fantastisk stor pris...

Så i mellomtiden er mamma så snill og lar meg få låne hennes. En Bernina som er 30 år gammel, men går som bare det. Det er en fryd å sy på den, selv om den ikke har noen spesielle finesser.

Så i dag sydde jeg to nye puter til Rokokko-stolene i gangen.
Jeg brukte rester fra stoffet jeg har trekt stolene i, og for å piffe det hele opp litt, sydde jeg på litt saueull og en blondekant. Det gjorde dem litt røffe syns jeg.

Tidligere hadde jeg kjøpt inn et pledd, som går i samme fargenyansen.
Kanskje jeg skulle ha kjøpt et til, å hengt på den andre stolen, for å få det symetrisk?