Kreativ Inspirasjon

Hjemme hos...

I vår hadde jeg en liten hjemme-repotasje fra min kusines hjem i Danmark.
I sommer var vi å besøkte min fetter, også bosatt i DK, så nå tenkte jeg og lage en liten hjemme-repotasje fra deres leilighet...

Ved inngangen står en stor krukke med stener og et stort stearinlys i, å speiler seg i veggspeilet og ønsker alle velkommen.

Leiligheten ligger i en liten bakgård, men de har likevel fått til en liten balkong ved inngangen. Den er under tak, og her er det deilig å sitte på varme sommerdager.

Fra gangen kommer man rett inn mot kjøkkenet, som har åpen løsning inn mot stuen. På veggen rett i mot har de tapetsert opp et stort kart. En skikkelig orginal og kreativ ide!

Det er jo inn med litt dyrehoder på veggen for tiden...

Litt maritimt interiør har de også på stuen.
Den søte treapen under her, har min onkel laget da han var ung.

Jeg måtte trekke på smilebåndet da jeg kom inn på toalettet...
Det var tydeligvis flere i familien som hadde fått den gode ideen med å bruke tallerkenhylle på toalettet til blader og annet lesestoff... ;-)

Et av jenterommene hadde akkurat blitt pusset opp i mørk rosa.
En skikkelig fargeklatt mot alt det hvite og lyserosa mange velger.