Kreativ Inspirasjon

Nytt i stuen

Det er deilig å få lyst opp kroken litt. Soffaen er jo sort og ganske mørk i seg selv, men med hvite puter og hvit duk på bordet hjelper det litt. Heldigvis kommer mye lys inn gjennom vinduet her og gardinene samt veggene er lyse.

I dag har jeg gått til innkjøp av en ny lampeskjerm.
De som følger med bloggen min kan kanskje erindre at det var en billig Ikea skjerm her tidligere. Men nå har jeg vært så heldig å fått i samme skjerm som lampen jeg har på konsollen/databordet. Egentlig går det ikke ann å få i løse skjermer til denne lampen, men med gode kontakter og et stort smil, er det mye man kan få til her i verden! ;-)

Nye blomster hører også med når man vil pynte litt. Jeg syns den gjorde seg godt i denne champanjebøtten. (Den kjøpte min kjære og jeg faktisk før vi giftet oss, over 17 år siden, -som tiden flyr...)

Og når jeg ført var ute på shopping og hadde åpnet lommeboken kunne jeg jo ikke reise fra denne lampen. Den har litt annen form enn lampen på konsollbordet , men matsher i fargene.

Her er et stemningsbilde fra i kveld. :-)