Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER... -i hagen

Før

Etter

Ja, endelig ble jeg ferdig med beddet. Været har desv. vært så som så for tiden, og så stor hageentusiast er jeg ikke, at jeg trosser vær og vind for å grave og luke.
I ettermiddag ble det oppholds, ja vi fikk faktisk et lite glimt av solen også. Så da bar det ut for å gjøre dette, av tusen andre prosjekter, ferdig.

Det er kanskje ikke så store forandringen da. Men det ble litt jobb likevel. Masse gress og ugress måtte bort. Espalien var det ikke mye igjen av, så nå er den byttet ut med armeringsjern. Litt mere holdbar. Og så håper jeg at den blir rusten og fin med tiden. ;-)

Den ene Hostaén hadde forsvunnet under den andre store, så den ble gravd opp og flyttet lenger bort i beddet. Den er ganske liten enda, så jeg ser den kommer ikke fram på bildet.

Jeg innvisterte i en HageHortensia også, for å få litt blomster her. Det er skikkelig skygge, men den ble plantet litt ut for garasjen, slik at den får sol. Klematisen har ikke blomstret enda, så jeg gleder meg til det. Da blir det nok litt mere farger her!
Jeg har mange fuglehus, -elsker dem. Noen av disse ble hengt opp her, så får vi se om det kommer noen beboere neste år.

Det gamle symaskinbordet er nå flyttet ut, for å få lov til å være plantebordet mitt. Her skal det få stå og pynte opp litt. For det må nok inn igjen når høsten kommer.

Jeg kantet beddet med gamle brostein, jeg fikk av min mamma for en stund siden. Jeg har flere, så de blir nok også brukt etterhvert andre steder i hagen.

Vi har latt resten av gårdsplassen "på hold" noen dager. Grovarbeidet er ferdig der nå. Så det skal bli deilig å få kantet og lagt singel. Etter hvert... ;-)