Kreativ Inspirasjon

Dagens tips.., - Eller før og etter, kanskje.. ;-)

I dag fikk jeg lyst til å dekorere disse Pringles-boksene.
Ikke spesielt vakkre i seg selv, men...

...men med litt papir og fantasi forandret de seg ganske mye , og fikk en helt annen oppgave/bruksområde.
Jeg har nok kanskje dekorert dem litt mye, men ble så ivrig, der jeg satt og puslet. ;-)

Den ene boksen skal være til noen som har bryllupsdag, eller i forbindelse med annet kjærlighetsjubileum.

En søt liten figur med kjærlige hensikter...

Den andre esken skal være til min ste-søster og venninne. Her har jeg limt på små søte blomster.

Flere merker med "love", "vennskap" og "søstre" er klistret på.
Det er utrolig hva man kan få til med litt papir, saks og lim. Ja, det er vel egentlig bare fantasien som setter grenser.

Kanskje dette var noe du også kunne lage?