Kreativ Inspirasjon

Godværet fortsetter!

Jeg har kjøpt meg litt flere sommerfugler. Har nok en svakhet her ja... :-) Disse er det litt størrelse på, så de synes litt.

Mine spanske margeritter blomstrer. De er så flotte, for de tåler kulde, ja faktisk blomstrer de helt til frosten kommer, så disse har jeg hele sommeren. -Bare å passe på at de får nok vann og knipe av avblomstrede knopper.

Jeg har lenge lett etter en slik krone, men enten så har jeg vært temmelig blakk, eller så har det vært kors på dem, noe jeg ikke hadde lyst på. Så nå, endelig, fant jeg en med fransk lilje. Den var billig, og jeg hadde både med meg lommeboken og det var penger i den! Ikke verst :-)

Disse synger på siste verset, men rakk å bli foreviget i dag, før de faller helt sammen.

En gammel dørstopper. Denne også med fransk lilje.

I syrintreet mitt henger det masse lykter om sommeren. Dette er bare en av dem.

Så til sist noen søte stemor som har kommet opp, helt inne ved muren.