Kreativ Inspirasjon

Tine´s shop

HVA I ALL VERDEN ER DETTE TENKER DU KANSKJE...Dette er min berømte Bleie-kake!!
Og hva er det?
Jo, masse bleier brettet sammen til formen av en etasje-kake!

En super gave å gi til den nye verdensborger.
Man har jo så forskjellig smak. Noen liker rosa og noen liker ikke rosa. Noen liker det søte og noen liker det røffe. Så med denne "kaken" gir man heller noe som er praktisk og som er pakket inn på en artig måte.

Jeg har gitt denne til mine venninner og venninners venninner når de har fått en ny verdensborger, -derav navnet Tine´s berømte Bleie-kake!
;-)
Jeg har drevet å laget denne "kaken" i mange år. Det har liksom vært mitt merke.
Jeg har også vært intervjuet i Radio ang. denne kaken, om hvor jeg fikk ideen til noe slikt, og hvordan jeg lager den. (Litt artig å tenke på) ;-)

Nå er det ikke så spennende å gi den bort mere her rundt meg, i og med "alle" har fått den... Men kanskje du har noen å gi en slik gave til?!?
Jeg lager dem på bestilling, og har lagt dem ut på Shoppen min.