Kreativ Inspirasjon

Far´s blogg og utfordring

Nå har også min kjære ste-far laget seg blogg!Han er jo en liten kremmer, og elsker å gå på auksjoner og marked. Men kjelleren hjemme hos mamma og ham begynner å bli ganske så fylt opp etterhvert... Så på siden hans vil det nok komme ting han lager, og har fått tak i, til salgs på siden hans. Stikk gjerne innom siden og ta en titt! Du finner den HER.

Så har jeg fått utfordring fra Molly om å svare på noen spørsmål...
Hvilke 3 navn går du under?
Mamma, mamma, maaaaaammmmmmmaaaaaaa...
Tine
Tine Carie
Nevn 3 ting som skremmer deg:
At noe skal skje med barna mine.
At tiden går så fort, og ungene våkser ut av hennene mine.
Å bli forlatt av min kjære.
Nevn 3 ting du ofte/helst har på deg:
MASKARA -går ALDRI uten :-)
Sorte klær
Skjørt
3 sandheter om deg selv:
Snill
Tenker alltid godt om andre, annet ord for det, -naiv...?!
Alltid blid
3 ting du gjerne vil ha:
Mere energi og krefter til hverdagen
Barn som føler seg elsket og trygge på seg selv
Et langt og godt ekteskap

Så sender jeg utfordringen videre til:

Mona
Annemone
Nina