Kreativ Inspirasjon

Endelig kom det litt sol!!!

Jippi! Nå i ettermiddag kom endelig solen fram.
Her har det vært skikkelig møkka-vær siden Pinsen.
Kropp og sjel varmes opp.

Så da var det bare å forte seg ut og nyte det.
Nederst på tomta er det noen store flotte grantre
som er perfekt til å henge opp noen hengekøyer i .

Så her lå jeg en liten stund i ettermiddag og nøt solen,
fuglekvitter, bekkens klukking og noen interiørblader.
Skikkelig luksus. Livet på sitt beste!!!

Langs hele enden av tomten vår går Rødbekken.
Om våren, ved snøsmeltingen,
er den som en stri og stor elv.
Men nå klukker den så fint forbi. :-)

Jeg har en liten svakhet for sommerfugler...

Ved inngangsdøren vår.
Det er ganske kaldt enda her,
så den store innkjøpen av blomster har jeg ventet med.
Håper at solen og varmen kommer til oss snart også.

Fuglehus er jeg også svak for...

Et søtt fuglebad jeg kjøpte her i tidlig-vår, fra Landstil.

Jeg håper det kommer mere sol i morgen og på søndag,
så vi kan nyte helgen ute i hagen.
Det hadde vært deilig!
Ønsker alle som er innom her,
en riktig koz fredagskveld og en solrik helg!