Kreativ Inspirasjon

En deilig dag...

Foto:Tine
Et vakkert fat på verandaen med blomster og lys i vann...

Foto:Tine
Mere lys på fat. Vakkert selv om solen skinner. Man må jo pynte litt opp, også ute... ;-)

Foto:Tine
Da er mine første planter for sommeren kommet i jord. Disse flotte kurvene har min ste-far laget. Og som sikkert mange allerede vet, selges de på shoppen min... ;-)

Foto:Tine

I dag har det vært en utrolig deilig og solrik dag. Jeg har puslet litt i hagen og kozt meg masse i dekkstolene mine på verandaen. Stolene trenger sårt for litt olje, men det ble ikke i dag.

Man kan jo ikke jobbe hele tiden. Man må jo ta en pust i bakken og høre på livet å!!!

Takker for masse koze komentarer. Det er så gøy å se og lese alle som skriver her på bloggen min. Fortsett med det!!!
Ønsker alle en strålende start på uken!