Kreativ Inspirasjon

10.000 BESØKENDE!!! + Nye puter og bade-Tilda

WOW!!!! Jeg har nå blogget i to mnd på førstkommende onsdag,- OG SIDEN MIN HAR ALLEREDE KOMMET OPP I OVER 10 000 BESØKENDE!!! Helt utrolig. Skjønner ikke det er mulig.
Dette må feires!!!
Så alle som skriver i "komentarer" er med i trekkningen om en gave fra meg. Jeg kommer til å trekke en fra bloggerne´og en fra anonyme. Så er du en anonym så skriv gjerne et nikk, kallenavn eller navn, så du vet om det er deg som blir trekt ut.

I forrige uke var jeg en tur hjemme hos Trude, og hentet et hjerte og to puter hun hadde laget med brodering på, til meg på bestilling. Putene er bare så flotte og det oser kvalitet av dem. Et skikkelig stykke godt arbeid!
Mens jeg var der fikk jeg en liten titt i det flotte huset hennes. Så lekkert! Dette er en dame med god smak.
Men hun er også en meget kreativ sjel! For hun lager ikke bare ting i søm & brodering og barnebilder nei. Hun viste meg også to flotte stoler hun har malt og trekt om, og noen virkelig flotte bilder/malerier, som hang i gangen, som hun har malt. Så dette er en spennende dame med mange flotte sider.

(Ps! Klikk på bildet for å få se puten og skriften på den bedre. )

I første omgang har jeg satt putene i dekkstolene mine. Men de er litt for store der, så jeg holder på å prøve meg fram litt. Får se hvor de ender tilslutt. :-)

Et skikkelig nææærbilde av hærligheten.

I samme tur var jeg også innom Indiska, blant mange andre butikker... ;-)
Der kjøpte jeg meg bla. to av denne flotte store koppen. Den fyller to hender, og er så deilig å drikke te av. Blir nok min nye favoritt-kopp ja.

Og så, rett før helgen kom det en pakke til meg i posten. Den var fra Aina. Inni lå en Bade-Tilda som hun hadde laget selv, spesielt med tanke på badet mitt!
Hun hadde en liten konkuranse gående for en liten tid tilbake, og jeg ble trukket ut som nr. 2, og fikk en "trøstepremie". Men det er jo ingen sak å komme på andreplass, når man får akkurat like flott gave som vinneren!
Tusen takk Aina!!