Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER... -i gangen

Før

Etter

Jeg leste en plass at de fleste har masse nøkkler i nøkkelskapet som de ikke vet hvor tilhører... Dette må jeg sjekk opp , tenkte jeg. Og inn i nøkkelskapet vårt bar det. (her er ingenting trygt når mor får ryddekikk... he,he)
Som hos mange andre, er skapet fult av nøkkler. Så jeg begynte min lille test.
Det viste seg at her var det mye vi ikke hadde bruk for, nøkkler vi bare har tatt med oss på flyttelass etter flyttelass. Til slutt satt jeg igjen med vårt daglige nøkkelknippe og to ekstra nøkkler, pluss en nøkkel til sykkellåsen.
Så da hadde jeg jo ikke bruk for et stort, stygt nøkkelskap lenger.
Jeg fant fram noen rammekasser jeg hadde liggende og satt de opp litt etter settekasse-prinsippet.
Og i og med vi ikke har noe spesielt mange nøkkler lenger, har jeg pyntet med litt forskjellige sko og annet div.
De rosa med ti cm. hæler, er festskoene mine. (her må man bruke det man kan for å rage litt mere enn mine 160 cm over bakken...) ;-)
Den søte hvite over, er mine aller første sko.(den andre er blitt sølvforgylt)
De svarte og hvite har vært minstemann´s sko, -syns de er så kule.
:-)
Tilda´n har jeg bestilt til Veslehuset. Den kom for et par dager siden, og sitter her i hyllen nå og ønsker alle velkommen!

Min kjære bare rister på hodet når jeg setter igang med prosjektene mine. Og det er ikke alltid han syns det blir så bra, men.
Jeg likte denne settingen... Hva sier dere?