Kreativ Inspirasjon

Litt om meg!

Foto:Tine

Da jeg var gravid med sistemann, fikk jeg mamma til å hjelpe meg med å ta avstøpning av magen. Nå henger den på veggen i trappeopgangen som et lite kunstverk! :-)

Foto: Tine

Bilde av de tre guttene mine utenfor huset vi hadde i byen, før vi flyttet.
Er de ikke søte?!

Mitt navn er Tine og jeg er mor til tre gutter på 13, 11 og 5 år. For tre og et halvt år siden flyttet vi fra Byåsen i Trondheim og ut på landet til Løkken i Meldal kommune. Her fant vi et hus fra 1958 som en dame alltid hadde bodd i og som var klar for full oppussing. Bak huset var det en deilig hage og en sildrende bekk nede ved enden. Kontrasten fra by og støy var stor og vi falt pladask for det hele. Jeg tror vi begge hadde bestemt oss for å kjøpe huset, før vi i det heletatt hadde sett det innvendig. Og huset ligger under 100 meter fra min mann´s foreldre. Dette var jo også et stort pluss. Etterhver kommer det bilder av "før og etter". ;-)