Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER... -i gangen

Før ,nr 1

Før, nr 2

Før, nr 3

Etter, nr 1

Etter, nr 2

Etter, nr 3

Etter

Gangen var i utgangspungtet Veldig (!) liten. Da jeg begynte med sliping og maling av det gamle panelet, kom min kjære å lurte på om vi ikke skulle rive veggen inn til boden og få skikkelig romslig gang i stede. "Greit, men da må vi gjøre det med en gang!" var mitt svar. Å sånn ble det! Veggen ble revet og panelet ble fjernet. Vi etterisolerte samtidig og fikk lagt varmekabler i gulvet. Det var bare to små vinduer, så vi fikk satt inn en verandadør, som gav masse lys inn, pluss at det ble lettere å komme seg ut til hagen på baksiden.
Nå er gangen blitt deilig og stor! Det kan stå en barnevogn der, uten at den er til noen hinder. Og masse skapplass ble det og. I begynnelsen klarte jeg ikke å fylle dem engagn, men det har endret seg. -Nå er det nesten forlite skapplass... merkelig det der... he,he
Jeg tror at gangen er det rommet jeg er blitt mest glad i! Men så er alt (!) blitt skiftet ut. Vi var nok ganske lei på slutten , men nå er den bare til glede. :-)
Så igjen må jeg inrømme at "Gubben" ikke er så dum, -han kommer med gode forslag innimellom... ;-)