Kreativ Inspirasjon

Kul, gedigen veggklokke!

Denne klokken har jeg ventet på!
Jeg hadde planer om å ha den på stuen,
men den var større en jeg trodde,
så den har nå blitt hengt opp i gangen.

Den er litt grov,
og utrolig tøff.
Finere i virkeligheten,
enn på bildene er den å.
Den går desv ikke.
Så den selges som veggdekor.

Selv om jeg har tatt med en hjem,
har vi flere i Butikken.
Desv. er den så stor at den ikke kan sendes med posten.
Men på Shoppen min har jeg lagt ut mange
andre, nye, stilige varer som jeg kan sende.

OPPDATERING, FEB. 2012
***********************************
Jeg har fått utrolig mange henvendelser,
både på telefon og mail om denne klokken.
Det er nå 2 år siden vi hadde den i Butikken,
og alle som en ble solgt,
til og med min egen!
Leverandøren, Chic Antique,
har den ikke lenger heller.
Og jeg har heller ikke sett den hos
noen av de andre leverandørene mine.
Dessverre